

Lønnsystemer: Forsømmelse eller nærende?
Denne rapporten er publisert av ADP
Service Performance Insight (SPI), LLC er en global forsknings-, konsulent- og opplæringsorganisasjon dedikert til å hjelpe profesjonelle serviceorganisasjoner (PSO-er) med å gjøre store forbedringer innen produktivitet og fortjeneste. I 2007 utviklet SPI "PS Maturity Model" som er et strategisk rammeverk for planlegging og styring. Det er nå det bransjeledende ytelsesforbedringsverktøyet som brukes av over 35 000 service- og prosjektorienterte organisasjoner til å kartlegge deres kurs mot fortreffelighet innen kundeservice.Kjernen i PS Maturity Model er PSO-er som oppnår suksess gjennom optimalisering av fem hovedpunkter innen tjenesteytelse: Lederskap, Klient relasjoner, Talent (tidligere Human Capital Alignment), Tjenesteutførelse, Økonomi og drift Tjenesteytelseinnsikt gir et informert og handlekraftig tredjeparts perspektiv for kunder og bransjepublikum. Vår markedsundersøkelse og rapportering danner konteksten der både kjøpere og selgere av informasjonsteknologibaserte løsninger maksimerer effektiviteten på utviklingen av løsninger, valg, distribusjon og bruk.
Last ned nå
*obligatoriske felter
Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.
ERP, Nettsky, Lønninger, Utgifter, Prognoser, Ansatte, Opplæring, Rekruttering