MarkLogic
flow-image

Formueforvaltning: Drive frem transformasjon gjennom et 360° klientobjektiv

Denne rapporten er publisert av MarkLogic

En 360-graders kundevisning blir raskt avgjørende for finansorganisasjoner og formueforvaltere for å kunne konkurrere og vinne i den digitale økonomien – men det å integrere de enorme og endrede datakildene er ofte en stor utfordring. Den 360° kundevisningen har blitt et velkjent begrep etterhvert som organisasjoner tar i bruk økt dataanalyse for å fange opp helhetlig kundeatferd og kontomønstre som fører til mer intuitive tilbud og responser, økt sikkerhet og raskere prosesser.Denne artikkelen fra Finextra, i samarbeid med MarkLogic, er basert på flere diskusjoner med ledende finanstjenester og eksperter på formueforvaltning som dekker viktige forretningsmessige og tekniske pådrivere for å skape behovet for en 360-graders kundevisning, utfordringene som skal overvinnes i prosessen og de langsiktige fordelene som kan innhøstes som et resultat av det.

Last ned nå

box-icon-download

*obligatoriske felter

Please agree to the conditions

Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterte kategorier ERP, Nettsky, Finansiell teknologi, Finansielle tjenester, Forsikring, Inntekter, Miljø, Store data